3:e ADVENT

Ännu en vecka har gått…

Har tränat, städat, bakat, vittjat, ja, you name it 😊

43D418D8-9F4F-4E18-AF90-467B01825B52
Snön har vräkt ned till min stora glädje. Jag älskar snö!

Konstig nog, mitt i vintern, lyckas mina hundar alltid ta av sig sin ”vinterjacka”.

6CC6C789-DE18-4137-8F33-A3BFF5CAAD76.jpegPoju är inte direkt förtjust i att bli borstat. Pälsen sparar jag till våren och trycker fast i träden, så småfåglar kan bygga bon av det. Uppskattad och roligt att städa holkar och se hur fint de bygger av  det.

I fredags drog jag på dans i Strömsund trots allergisk reaktion med svullna ögon.

FB4315A2-54DC-48D1-832B-F25081AE89CETänkte att det va ganska så mörkt på dansgolvet, så det inte skulle synas. Hade en jätte trevlig kväll och någon träningsvärk, dagarna efter, uteblev. Har nog bra kondition 🤗

vittjade brevlådan i fredags och hittade denna mackapär.

0DC51380-3238-47A8-92F9-E0457CF9ADB3
Tänk att det finns de som glädjes med ens framgångar ❤️ Jag har listat ut vad det är, har du?

Tack Rolf, för den fina presenten. Är oerhörd tacksam över att det finns fina människor runt omkring mig ❤️

I övrigt rullar livet på och i vanlig ordning står det lasarett besök på schemat, även denna vecka. Förhoppningsvis den sista innan nyår.

Det positiva med lasarett besöken är, att jag får träffa sonen 🥰

107A5602-C963-4CBA-9EC3-1DD595A7F510Är oerhört tacksam att mitt ex ställer upp som hundvakt ❤️

9CA171D2-6448-495E-A6A5-18B9C54E69FBInte vem som helst får passa dessa bästisar ❤️

Ha en fin vecka och kom-ihåg att julen är till för barnen 🎄

4 reaktioner till “3:e ADVENT

  1. Hej Miranda. Det är väldans så mycket du hinner med på en vecka, du ligger verkligen inte på latsidan. Min hund har också börjat byta päls lagomt till jul, så nu blir det hårtussar överallt fast man städar. Jag hoppas att det går bra för dig på sjukan och att du klarar dig över nyår Nu hoppas jag att sommarvärmen försvinner ett tag och att det blir lagomt kallt framöver. Det var kul att se att du hade trevligt på dansen i flata och bra att resan fram och åter gick bra. Som vanligt trevligt att läsa din blogg. Många kramar från mig 🤗🤗🤗

    Skickat från min iPad

    > 16 dec. 2019 kl. 09:17 skrev SKOGSRÅETS JAKT- & FISKEBLOGG : > >  >

    Gilla

    1. Hej Fred, ja ibland rullar det på ganska duktigt och ibland står det rätt så stilla. Idag va det skottning igen och fortsättning bakning julkakor. Lasarettet är jag något less, men det är ju en del av mig. Önskar dig en fortsatt trevlig vecka 🌹

      Gilla

Lämna en kommentar